Cumu aduprà a macchina di embossing di granu di legnu

A macchina di embossing di granu di legnu hè largamente usata per estrusione di granu di legnu simulatu nantu à a superficia di MDF, plywood è altri pannelli, cù un forte effettu tridimensionale.I prudutti di legnu fatti sò high-end è generosi cù forti effetti visuali.Hè u metudu di trattamentu di a superficia preferitu per una nova generazione di mobili.

E diverse texture di legnu è mudelli sviluppati da a nostra sucietà sò trattati da una macchina di incisione laser CNC à 5 assi per assicurà a qualità, a manufattu è a scultura fina!

A superficia di u rullu di embossing hè incisa in computer, è a superficia di u rullu hè placcata cù cromu duru.U riscaldamentu adopra un riscaldamentu elettricu di l'anellu conduttivu rotanti.

2. Parametri tecnichi principali

1. Dimensione massima di l'alimentazione: larghezza 1220mm, spessore 150mm

2. Prufundità massima di embossing: 1.2mm

3. Gamma di bordu di legnu Embossed: 2-150mm

4. A temperatura massima di riscaldamentu: 230℃ di cuntrollu di temperatura

5. Temperature display precisione: ± 10 ℃

6. vitezza Embossing: 0-15m / min, regulazione di freccia di cunversione vitezza

7. Pesu di a macchina: 2100㎏

8. Dimensioni: 2570 × 1520 × 1580㎜

三、Alzamentu è almacenamentu

A macchina di embossing adopta un imballaggio simplice a prova di polvera è usa un carrettu elevatore per a carica è u scaricamentu.Quandu si carica è scaricate, deve esse trattatu cù cura è pusatu in a direzzione specificata per evità collisione, rollover è inversione.In u prucessu di trasportu è di almacenamentu, u pruduttu imballatu deve esse impeditu di vultà è di stà nantu à u so latu, è ùn deve esse piazzatu in u stessu compartimentu o magazzinu cù materiali corrosivi cum'è acidi è alkali.

四、installazione, messa in funzione è operazione di prova

1.U pede di a machina embossing hà quattru fori bolt.Dopu chì l'equipaggiu hè postu, utilizate viti di espansione per riparà u pede.

2.Lubricants è olii lubricating sò stati aghjuntu à tutti i reductors è i punti di lubricazione prima chì l'equipaggiu abbanduneghja a fabbrica.L'utilizatore pò eseguisce u mantenimentu normale secondu e regulazioni in l'usu di ogni ghjornu.

3. U funziunamentu specifichi di agghiuncennu lubricating fluidu hè a siguenti: apre u grande coperchio, apre u pirtusu oliu d'oliu è ventu pirtusu di lu riduzzione, è aghjunghje N ° 32 oliu gear.Prestate attenzione à u portu di osservazione à u latu di u riduttore.Quandu u livellu d'oliu righjunghji u portu d'osservazione, Stop refueling (bassa temperatura in l'invernu, alta viscosità di l'oliu lubrificante, è longu prucessu di rifornimentu).

4. U portu di scaricamentu d'oliu hè sottu à u portu d'osservazione.Quandu cambiate l'oliu, apre prima u tappu di respirazione, è dopu apre a vite di scaricamentu di l'oliu.Prestate attenzione à rallentà quandu u vitu hè vicinu à esse scaricatu per impedisce chì l'oliu splashing in u corpu.

5. U cablaggio di a machina embossing è u supplyu di energia deve esse fermu è sicuru.U filu di messa in terra deve esse fermamente cunnessu à u polu di terra, è a carcassa di u corpu di a machina deve esse bè messa in terra.U circuitu di cuntrollu elettricu deve esse equipatu di un dispositivu di prutezzione di sovraccarichi chì currisponde à u mutore sceltu.

6. Accende u putere è cumincianu a press roller per verificà s'ellu a direzzione di rotazione hè curretta.Una attenzione particulari deve esse pagata à l'iniziu di a prova di prova dopu à u cablaggio per impedisce a smoldering di u mutore.

7.During u funziunamentu di prucessu senza carica è piena-carichi, a machina embossing corre lisu, senza rumore periodicu evidenti, è senza leakage di oliu lubricating.

How to use wood grain embossing machine

Cinque, usu di pruduzzione

1.The embossing machine à esse idling per un tempu dopu à u primu refueling, è u materiale pò esse alimentatu dopu à curriri nurmalmente.Dopu à u parcheghju longu, deve esse inattivu per un tempu prima di pudè esse alimentatu dopu l'operazione normale.

2. U materiale deve esse messu in lentu è uniformi per evitari a carica d'impattu.

3.During u prucessu di pruduzzione, u principiu frequenti è u funziunamentu di overload deve esse evitata quant'è pussibule.Una volta chì a macchina di embossing falla, deve esse immediatamente tagliata per l'ispezione è eliminata.

4.U persunale di pruduzzione deve esse strettamente osservatu i precautions di u funziunamentu (vede u corpu di l'equipaggiu) per evità accidenti di sicurità.

Travagliu di preparazione prima di u funziunamentu di a macchina:

1. Filu di terra

2. U putere hè culligatu à u voltage 380V sistemu tri-fasi tri-fili.Ci sò trè porti 1/2/3 nantu à u circuit breaker.Dopu avè culligatu a linea, u putere, è u buttone manuale scenderà.Vede s'ellu u valore di visualizazione di l'altezza nantu à u pannellu di operazione aumenta, se u numeru hè S'ellu hè ingrandatu, significa chì u cablaggio hè currettu.Se u numeru diventa più chjucu, avete bisognu di scambià qualsiasi dui di i trè fili in diretta in 1.2.3 per scambià l'interfaccia.Per piacè fate attenzione à u putere off quandu cambiate i fili.

Prucessu di operazione specificu:

1. Aduprà un caliper vernier per misurà u gruixu di u bordu di lignu embossed, precisu à un cifru dopu à u puntu decimali (per esempiu, 20.3mm).

2. Determinà a prufundità di embossing, sottrae duie volte a prufundità di embossing da u gruixu di u bordu (embossing unilaterale minus una volta a prufundità di embossing), è dopu entre u numeru ottenutu nantu à u pannellu di visualizazione di l'altezza, press start, a macchina vi Aumentu automaticamente à u valore stabilitu.(Per esempiu, u gruixu di tavuletta di legnu misurata hè 20,3 mm, è a prufundità di embossing hè 1,3 mm, dopu entre 17,7 mm (20,3-1,3-1,3 = 17,7 mm) in u pannellu d'altitudine è appughjà u buttone di partenza per inizià. Quandu u valore. righjunghji 17,7 mm, l'elevatore si ferma automaticamente, o pudete appughjà manualmente u buttone per ghjunghje in su è giù.)

3. Start u mutore principale, u tamburinu gira, è a vitezza di u tamburinu pò esse cambiata da u pumu di u cunvertitore di freccia.Quandu pressu u legnu più dolce, a velocità di embossing pò esse più veloce, è quandu pressu u legnu duru, a velocità di embossing pò esse rallentata.A velocità generalmente cunsigliata sò: 20-40HZ per pinu è pioppo, 10-35HZ per legnu di gomma, è 8-25HZ per MDF.

4. Riscaldamentu, se u legnu di gomma hè pressatu, deve esse riscaldatu à micca menu di 85 gradi Celsius, è per i pannelli di densità compacta, deve esse riscaldatu à micca menu di 150 gradi Celsius.

 

Nota: Prima di ogni embossing, verificate u grossu di u bordu è u valore di a visualizazione digitale per assicurà chì a distanza trà i dui rulli hè a prufundità stabilita.

 

六 、mantenimentu è mantenimentu di ogni ghjornu

Prima di ogni start-up, a serratura nantu à a superficia di u roller embossing deve esse eliminata per mantene a superficia di u roller pulita.Mantene a piattaforma di travagliu pulita è in ordine


Tempu di Postu: Dec-23-2021