1320-4 macchina di trafilatura di legnu di struttura di legnu

Breve descrizzione:

Trè rulli di disegnu di freccia-frequenza cù diversi spessi di linea sò usati per caccià u sugheru intornu à a so propria struttura, è duie spazzole anti-spada sò usate per caccià ogni spina di legnu in piedi, è a superficia pulita hè più liscia.
Sta macchina pò fà i linii nantu à u tavulinu di legnu solidu più evidenti è tridimensionali, pare più naturali, è avè una decorazione megliu.


Detail di u pruduttu

Tags di u produttu

Descrizzione di u produttu

Disegnu di granu di legnu Sta serie di machini sò principarmenti utilizati per frosting, drawing, drawing (NO.3, NO.4, filu cortu, filu di fiocchi di neve o filamenti, HL, filu drittu).Dopu a trasfurmazioni, a superficia di u travagliu hè liscia è liscia, cù belli mudelli di sita, è ùn lasciarà micca ombre, zoni di transizione o texturizazioni irregolari.Sta serie di machini hè ecunomica è durable, hà una larga gamma di applicazioni, è hà bassi costi di trasfurmazioni.

Principalmente operanu in diversi processi di trafilatura di fili d'aluminiu smerigliati di piastra d'acciaio inossidabile grande, media è chjuca, trafilatura di fili elettronici, trasfurmazioni di superfici di pannelli decorativi di metalli, lucidatura di piastre d'acciaio laminate, fabricazione di segni, trasfurmazioni di hardware, elettronica, apparecchi elettrici è altre imprese o industrii.A grande larghezza di trasfurmazioni di a sola macchina pò esse: 600mm, 800mm, 1000mm, 1300mm, 1600mm, etc. U capu di grinding pò esse persunalizatu per parechji gruppi di teste di grinding, è à u stessu tempu pò esse persunalizatu per grinding dry, wet grinding, oil. grinding, drawing oliu, perchè i bisogni specifichi di trasfurmazioni di a superficia sò diffirenti, a cunfigurazione di a macchina hè ancu diversa.

A macchina hè principarmenti aduprata per pannelli di legnu solidu, pavimenti, pannelli di legnu solidu, spazzola a superficia di groove, trafilamentu di filu, spazzola di legnu naturali, è u bordu di legnu, materiali sintetici, textures, nap etc..Dopu à trasfurmà a superficia di legnu hà un grana di legnu naturale concavo-convex, canali principali è collaterale chjaru, effettu di u prucessu di seguita-up più prominente.Mainly usatu pi pseudo-classic embossed pavimentu, drawing u pianu, bordu di mobili, texture superficia è altri trasfurmazioni piastra dicurativi;trasfurmazioni di lignu di superficia o foglia;fili di legnu-plastica sintetizza a superficia di piastra (dritta) trasfurmazioni etc.

Wood grain drawing machine 4
Wood grain drawing machine 3

Introduzione à u rendiment

1.Questa macchina hè pensata per archaize floor, furniture, table-board, artisanat, u rivet di a superficia di u pianu è u disignu speciale di una nova generazione di prudutti, trasfurmati da sta macchina, a superficia di u pianu hè senza skid, stereoscopica è bella.
2. Conveyor belt /drawing roller / rulli di lucidatura utilizanu un mutore impurtante indipindente è l'alimentazione usa a cunversione di frequenza.Chì facenu l'effettu di a superficia di a piastra hè megliu, a macchina pò esse un cuntrollu più precisu.
3.Drawing roller, rulli lucidatura pò esse facirmenti sguassati o ri-arrangiatu .positioning precisione, vestitu calculatu usendu l 'alta precisione, facile à upirari e letture.
4. A spazzola di discu hà un dispositivu swing, a sensazione stereo di a struttura di a tavola hè più apparente.Ogni gruppu di spazzole di discu pò indipindentamente su è falà.
5.Secunnu a diversa struttura di u bordu, u mudellu diversu implementa diversi numeri di spazzola di discu, rulli di disegnu, rulli di lucidatura.
6.steel brush machine per WPC o legnu solidu principalmente per pulisce a superficia di u pannellu.

Mostra di i prudutti

Tenemu sempre in mente e diverse esigenze di i nostri clienti rispettati, perchè furnimu a nostra larga gamma di prudutti secondu e so diverse regulazioni.Questi prudutti sò largamente elogiati da i clienti per a so resistenza à a corrosione, a durabilità, l'eccellente finitura, l'alta resistenza à a tensione è u disignu robustu.À u listessu tempu, sti prudutti sò cuncepiti è sviluppati cun alta precisione per risponde à e regule è e regule di qualità globale stabilite.Fornemu questi prudutti à i nostri stimati clienti à prezzi bassi.

1020 wire drawing machine  1
1020 wire drawing machine  2
1020 wire drawing machine  3
1020 wire drawing machine  4
1020 wire drawing machine  5
1020 wire drawing machine  6

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi