Materie chì necessitanu attenzione quandu si usa a macchina di sbavatura

Sutta a cundizione chì l'epidemie ùn hè micca dissipata cumplettamente, sottu l'ordine è a supervisione di i dipartimenti di u guvernu pertinenti, l'impresa ripiglià gradualmente a produzzione è ripiglià u travagliu nantu à a premessa di assicurà strettamente a salute è a sicurità di l'impiegati.Per assicurà chì a macchina di sbavatura pò cuntinuà à sviluppà a produzzione d'impresa d'alta qualità dopu à ripiglià u travagliu suciale, avemu riassuntu e precauzioni per l'equipaggiu per ripiglià a produzzione è l'iniziu.

 

Per piacè preparate prima di inizià: se tutti i consumabili abrasivi è i pezzi di usu ponu esse preparati è cumpletamente funziunali.Per piacè verificate prima di inizià: alimentazione: 380V + -10%, aria compressa: 5-7kg, livellu di l'equipaggiu, sicurezza di u sistema di circuitu, installazioni antincendiu di l'attellu è l'infurmazioni di l'equipaggiu sò pronti, e cumpagnie di l'equipaggiu anu oculatu i risichi di sicurezza, cumprese l'equipaggiu ambientale circundante di a Cina. , Moveremu l'equipaggiu in u futuru?

Macchina di sbavatura a secca: Ispezione in vacuum (deve aduprà l'aspiratore), pulisce l'internu di l'equipaggiu di produzzione, sguassate accuratamente è efficacemente a polvera residua.Prima di mette in usu, verificate se l'attrezzatura in rallentamentu funziona bè.Hè cunsigliatu di utilizà i cuscinetti di u spindle di u sistema di lubrificazione di grassu SKF.Se l'equipaggiu di l'impresa processa e parti d'aluminiu, u polu d'aluminiu residuale deve esse pulitu bè.I pezzi di ferru ponu esse processati solu dopu à rimpiazzà a cintura abrasiva.

Macchina di sbavatura di tippu umitu: Verificate u ciculu di travagliu per filtrà u livellu di l'acqua di u cisterna d'acqua, di novu aghjunghjendu liquidu anti-ruggine;lubricate e parti rotanti in muvimentu cù oliu.Prima di mette in usu, verificate se l'attrezzatura in rallentamentu funziona bè.Hè cunsigliatu di utilizà i cuscinetti di u spindle di u sistema di lubrificazione di grassu SKF.

Sbavatrice a rulli flessibile, attrezzatura di pulizia per lubrificà e parti rotanti.Deburring machine

Abrasive Belt Grinding + Abrasive Deburring Machine: Pulite l'internu di l'attrezzatura di produzzione, verificate a gravità di l'usura di i consumabili, l'equipaggiu di risorsa inattivu di i tester funziona bè prima di investisce fondi, è verificate l'oliu nantu à l'accionamentu magneticu è e parti rotanti.

L'usu è u almacenamentu di i consumabili

1. Verificate se u cinturione largu hè umitu.Quandu hè umitu, deve esse appiccicatu à seccu è micca espunutu à u sole per prevene a deformazione di a cintura.

2. Sia chì a gestione di l'inventariu di u roller di grinding machine di deburring hè bagnata.

3. Taglio laser è scraping tape inspezione.

Deburring machine hà e caratteristiche di alta precisione, alta efficienza è alta adattabilità, ma u so funziunamentu è l'efficienza di gestione, u tassu di fallimentu di u sistema di l'equipaggiu, l'usu di a vita di a rete, ecc. utilizatori di l'impresa.Cù un bon ambiente di travagliu è di vita, un bonu usu è mantenimentu, micca solu i studienti ponu allargà assai u tempu di corsa senza prublemi di l'equipaggiu è aumentà a produtividade di l'impresa, ma ancu ponu riduce assai i costi di mantenimentu è di gestione riducendu l'usura. e lacrime di parti meccanica.


Tempu di Postu: Nov-03-2021