Precauzioni per a classificazione è l'usu di e macchine di perforazione

Drill si riferisce à u metudu di vultà è di taglià o di vultà è di spremitura, utilizendu qualcosa di più duru è più affilatu cà a guida,

Macchine è equipaghji chì lascianu buchi cilindrichi o buchi in guide.Hè cunnisciutu ancu com'è perforatrice, perforatrice, perforatrice, perforatrice, perforatrice, etc.

Dopu à drilling small parts, l'effettu desideratu hè ottenutu.A macchina di perforazione hà una perforatrice semi-attiva è una perforatrice piena di movimentu, chì aumenta u costu di e risorse umane;

A maiò parte di l'imprese pensanu chì e macchine di perforazione sò a direzzione di u so sviluppu.Cù u sviluppu di i tempi, a tecnulugia di perforazione di l'iniziativa di perforazione hè stata migliurata.

A scelta di una perforatrice cumplettamente attiva per perforare gioielli nantu à diverse cinghie di muffa di metallo hà vantaghji evidenti.

Classificazione di a perforatrice:

1. A machina di perforazione hè usata per a perforazione di tela.

Trapani di tela sò ancu cunnisciuti cum'è trapani.U mutore conduce l'agulla per rotà.Durante u funziunamentu, l'agulla perfora in un munzeddu di tela, lascendu picculi marchi di buchi in u tela.

Alcune macchine sò dotate di riscaldamentu puntuale per aghi di cucitura.

Per i tessili solti calienta u trapanu di l'agulla, cum'è a tela torna nantu à l'agulla, i marcati nantu à a tela sò più chjaru.

2. Drilling machines sò usati per drilling.

Hè chjamatu ancu una macchina di perforazione.In l'esplorazione geologica, un dispositivu meccanicu chì porta un strumentu di perforazione in terra per ottene dati geologichi di un oggettu.

A funzione principale hè di guidà u strumentu di perforazione per rompe a roccia di fondu, chì hè utilizata per perforazione di nuclei, nuclei, tagli, campioni di gas, campioni di liquidi, etc. Pruvate a geologia sotterranea è e risorse minerali, etc.

3. Project drilling machine.

Macchine per a custruzzione di e macchine di perforazione cù pile di fundazione o pile di tubi utilizati per rinfurzà è trattà e fundazioni di i prughjetti di custruzzione.

4. Machining Drilling Machine

Macchine è attrezzature per l'implementazione di tecniche di perforazione in l'industria di fabricazione.Macchina di perforazione di hardware, macchina di perforazione di legnu, macchina di perforazione di plastica, etc.

5. macchina di perforazione hardware fine

Macchina di perforazione di hardware, cunnisciuta ancu com'è macchina di perforazione di macchina, i prudutti di metalli sò trasfurmati da trapani metallici, principarmenti usati in braccialetti, gioielli è altre industrie.

6. piena macchina drilling attiva

U drill attivu pienu di bracciale, cunnisciutu ancu com'è drill di bracciale, hè un pruduttu innovativu per perforazione di braccialetti, gioielli è altri buchi allungati.

 

Note nantu à l'usu di a perforatrice:

1. Selezziunà u drill bit appropritatu o nozzle basatu nantu à i dati di perforazione.Lecture Recommended: Quandu si usa l'equipaggiu di perforazione avanzatu, deve esse cura

2. Aghjustate a vitezza di rotazione adattata basatu nantu à i dati forati.Se a vitezza di rotazione hè troppu veloce, i dati di u puntu di fusione bassu è u calore di drill s'amoliscenu, è se a vitezza di rotazione hè troppu lenta, i dati molli si fermanu.

3. Sicondu a prufundità di perforazione è u diametru, u numeru di alimentazioni di a perforatrice hè determinata.

4. U drilling machine hè un alimentatore rotary high-vitezza.Attenti à a prutezzione di sicurità.

5. Prestate attenzione per assicurà a sharpness di u drill bit, è grind o rimpiazzà u drill bit regularmente.

6. Oil è lubricate drill pipe regularmente.


Tempu di Postu: Mar-04-2022