Chì sò i metudi di regulazione di spessore di a levigatrice a banda larga?

Sander Broadband cù u sviluppu di a scienza, i so metudi di aghjustamentu sò diventate più è più intelligenti, allora chì sò i metudi d'ajustamentu di spessore di sander broadband?A seguente piccula conversazione cun voi.

I metudi di regolazione di spessore di levigatrice a banda larga sò i seguenti.

1. Broadband sander grinding volume distribution U metudu backward hè generalmente usatu.Prima determinà l'ultimu voluminu di macinazione, dopu determinà l'ultimu volume di macinazione, è infine determina u primu voluminu di macinazione.

Esempiu: A Cumpagnia A adopta a combinazione di macinazione "4 × 4", è sicondu i requisiti di u mercatu nantu à a qualità di a piastra, u requisitu finali hè di 15 cinture di fornu cù una capacità totale di macinazione di 2,2 ~ 2,8 mm.secondu e cundizioni sopra, i cinturini di macinazione sò prima scelti cum'è 4 mm, 8 mm, 12 mm è 150 mm, è dopu u quintu voluminu di macinazione hè 0,15 mm (pad di macinazione di cornice di sabbiatura combinata à doppia faccia), u terzu volume di macinazione hè 0,5 mm.u restu 1 ~ 1,6 mm hè u primu voluminu di macinazione.

2. U funziunamentu di broadband sander grinding volume allocation hè realizatu in una operazione pass-by-pass.Prima, a dimensione di u spessore di a piastra dopu à ogni finitura di macinazione hè determinata secondu u voluminu di macinazione assignatu.Sicondu a dimensione di spessore di u piattu determinatu, prima pigliate a sabbia è poi pigliate parechje cinture di sabbiatura.Dopu chì a prima taglia di u grossu di a piastra di sabbiatura risponde à u requisitu, mette nantu à u primu cinturione di sabbiatura per a levigatura è determina a seconda dimensione di u grossu di u pianu di sabbiatura.È cusì, finu à chì l'ultima dimensione cumpleta i requisiti.Di solitu, in a determinazione di ogni taglia, almenu dui platti di sabbiatura risponde à i requisiti di dimensione per assicurà chì u sanding hè statu adattatu bè.

U cuntenutu di sopra hè u metudu di regulazione di spessore di a levigatrice a banda larga.Dopu chì l'aghjustamentu hè cumpletu secondu u metudu di sopra, ùn ci hè in generale micca bisognu di fà grandi aghjustamenti in u futuru, ancu quandu cambiate e specificazioni di a piastra, ma per questu scopu a pusizione di a rota eccentrica è u pad di macinazione deve esse registrata. per evità a necessità di riaggiustamentu causata da abusu.Dopu chì l'aghjustamentu hè finitu, ùn ci hè in generale micca bisognu di fà aghjustamenti maiò ancu quandu e specificazioni di i piatti sò cambiati, ma per questu scopu a pusizione di a rota eccentrica è u pad di macinazione deve esse registrata per evità a necessità di riaggiustamentu causata da abusu.


Tempu di post: 19-sep-2022