Principiu di travagliu è e caratteristiche di a macchina di embossing in legnu solidu.

A macchina di embossing di legnu solidu hè largamente usata in pannelli di porte di legnu solidu, pannelli di armadiu, pannelli di mobili è altre superfici per estrusione di grani di legnu simulati, cù forti effetti tridimensionali.I mobili in legnu solidu sò generosi cù effetti visivi forti.Hè u metudu di trattamentu di a superficia per una nova generazione di mobili in legnu solidu.U rullu di embossing appositamente persunalizatu da a macchina di embossing di legnu pò esse incisu à laser per specificà a texture secondu i bisogni stabiliti di u cliente.U set di rulli hè di qualità pesante, è pò esse riscaldatu elettricamente per l'effettu di trasferimentu di texture, u calculu di texture di incisione, a struttura formata hè intrecciata naturalmente, è a struttura hè chjara.

 

U principiu di travagliu è e caratteristiche di a macchina di embossing in legnu solidu:

 

1. U cilindru pneumaticu veni usatu comu lu putiri mutivu à fà u travagliu, u muvimentu stabile è u funziunamentu affidativa.

 

2. Ùn ci hè micca impattu in u prucessu di travagliu per migliurà l'efficienza di u travagliu, a qualità di trasfurmazioni è a vita di u muffa.

 

3. U funziunamentu di u buttone à dui mani, cù un interruttore di pede per a copia di salvezza, liberazione di e duie mani migliora l'efficienza di u travagliu.

 

4. U tempu di ciclu di a punching machine automatica hè adjustable, è u cuntrollu ilittronica pò automaticamente è cuntinuu punch, chì pò ièssiri usatu in u campu di integrazione electromechanical.

 

5. A pressione di stampa calda pò esse aghjustata.

 

6, a gamma di temperatura pò esse aghjustata da 0 ℃ à 650 ℃.

 

7, u tempu d'imprinting hè 0.1 ~ 10 seconde regulable.

 Macchina per goffrare grana di legnu

8. L'altezza di a testa di stampa calda pò esse aghjustata.

 

9. A prufundità di embossing pò esse aghjustatu.

 

10. Funzione di cunti automaticu.

 

11. Modu di cuntrollu: buttone manuale, pedale automaticu.

 

12. Sta macchina adopra sistema di cuntrollu di temperatura avanzata microcomputer è hè fatta di azzaru, chì hè facile à aduprà, forte in praticability, durable, bassu cunsumu putenza, bonu effettu termale, è stampa cù un sensu di irregolarità.


Tempu di post: 15-novembre-2021